необхідністю створення умов для особистісного становлення школяра, його
повноцінної самореалізації: «… у сучасній школі вектор естетичного виховання спрямований
не лише на набуття художніх знань і вмінь, а, насамперед, є універсальним
засобом особистісного розвитку школяра на основі виявлення індивідуальних
здібностей, естетичних потреб та інтересів».
Тільки-но він перестає вчитися,
у ньому помирає вчитель.
К.Д.Ушинський
Наше кредо – розвиток творчого потенціалу талановитого учнівства.
Розвивати, плекаючи в дитині індивідуальне, самобутнє, спираючись на її природу. Учитель не вчить, а допомагає учневі вчитися, пізнавати себе і світ. Він не виховує, а допомагає шукати себе кращого, не тисне на учня, а створює йому умови для вільного самовизначення, не принижує його, а окрилює!
Тема, над якою працюють вчителі методичного об’єднання: «Формування духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність, особистості»
Основні завдання викладання мистецьких предметів:
- формування культури людських почуттів, розвиток образного мислення і творчих здібностей;
- опанування вміннями і навичками мистецької діяльності;
- формування здатності сприймати та інтерпретувати художні твори;
- засвоєння уявлень про сутність, види та жанри мистецтва;
- розуміння особливостей його художньо-образної мови;
- розширення і збагачення художньо-естетичного досвіду школярів, готовності використовувати його в самостійній діяльності;
- формування навичок художньої самоосвіти та культури почуттів;
- виховання світоглядних уявлень і ціннісних художніх орієнтацій.
Основні напрями роботи вчителів методичного об’єднання:
- огляд методичної літератури;
- вивчення основних підходів до реалізації проблеми, над якою працюють вчителі;
- участь у методичних семінарах;
- вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду;
- систематична самоосвіта та підвищення педмайстерності;
- участь у практичних семінарах;
- відвідування відкритих уроків;
- взаємовідвідування уроків;
- оволодіння новими методами і прийомами навчання;
- включення у творчий пошук та інноваційну діяльність;
- участь у предметних тижнях;
- керівництво гуртком;
- проведення майстр-класів;
- оформлюючи робота;
- робота з обдарованими дітьми;
- проведення тематичних вечорів, конкурсів;
- випуски бюлетенів;
- відкриті уроки, позакласні заходи;
- виступи на педрадах;
- участь у педвиставках;
- узагальнення досвіду.
Мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати як універсальний засіб особистісного розвитку учнів. Кожен з вчителів нашого методичного об’єднання є яскравою та неповторною особистістю, а головне – любить дітей та свою роботу.